Pierwszy filet - do kuchni.

Blog na uzupełnianie musiał trochę poczekać, bo postanowiłam sobie, że zanim wrzucę jedną z wcześniej skończonych prac, to najpierw coś dokończę i tym się pochwalę. Więc jestem....

Od jakiegoś czasu byłam zafascynowana techniką fileta. Polega to na tym, że przy pomocy słupków i łańcuszka robi się na szydełku siatkę (z fr. filet - sieć). Technika jest prosta, ale daje ogromne możliwości. Przez wypełnianie kratek słupkami albo innymi wymyślnymi formami tworzy się z "pikseli" obrazy... Serwety robione tą techniką przez jakiś czas tak mnie zachwyciły, ze śniły mi się po nocach. Jakoś na początku grudnia zaczęłam więc swoją przygodę z filetem. Serwetę zrobiłam ze schematu z pisemka "Sabrina Robótki", zeszyt 6/2017. Zajęło to koło miesiąca, dzisiaj odpinałam zblokowaną serwetę. Materiał: granatowa bawełna ze sprutego swetra kupionego w lumpeksie. Efekt: jak najbardziej zadowalający :)

Komentarze

Popularne posty